مدیریت – عبارتهای ساده است که به معنی عمل گردآوری و وارد کردن مردم برای انجام دادن اهداف – مورد نظر ، مدیریت تشکیل شده است . از طراحی کردن ، سازمان دهی ، جمع آوری منبع ، رهبری کردن و یا هدایت کردن و کنترل کردن یک سازمان ( گروهی از یک ماهیت یا موجودیت دیگر مردم ، و یا تلاش برای هدف به اجرا درآوردن مقصودی . منبع ( جمع آوری ، مواجه است با گسترش ، و استادانه به فال گرفتن منابع انسانی ، منابع مالی ، منابع تکنولوژیکی و منابع طبیعی و . ) مدیریت را همچنین می توان به فرد و یا افرا .




بهترین سایت

پاورپوینت نقد بوروکراسی

پاورپوینت استراتژی اقیانوس آبی

پاورپوینت تفکر استراتژیک

دانلود مقاله انگلیسی به همراه ترجمه فارسی با موضوع مترجم آدرسهاي شبكهِ ios سيسكو - CISCO IOS NETWORK ADDRESS TRANSLATION

مقاله اجرای کامل ساختمان

نمونه سوال آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران کد درس: 1223174-1223175

تحقیق مدیریت 25 ص - ورد

، ,مدیریت ,منابع ,منبع ,تحقیق ,آوری ,و یا ,، منابع ,جمع آوری ,تحقیق مدیریت ,کردن و

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

behdasht-banovan بــــــــاز آی کتابخانه شهیده ناهید فاتحی روستای هشمیز ملودی چت | چت ملودی | ادرس اصلی ملودی چت کتابخانه عمومي حافظ گوزلدره(شهرستان سلطانيه) نــای دل ویرا فناور .::عاشقی بیا داخل::. مسابقات بین المللی فیزیک دانان جوان (IYPT)